Тема уроку. Модуль числа
Мета:
·
навчальна: продовжувати
формувати вміння та навички учнів побудови точок на координатній прямій, використовувати означення модуля числа до розв’язування вправ, рівнянь
·
розвивальна:
розвивати здатність правильно і лаконічно висловлювати свою думку, міркування,
встановлювати зв’язки; розвивати культуру мовлення учнів, інтерес до предмета;
формувати вміння аналізувати, обґрунтовувати відповідь;
·
виховна: виховувати
відповідальне ставлення до навчання; інтерес до нових знань і прагнення їх
набувати; виховувати толерантність
Тип уроку: застосування знань і вмінь.
Обладнання: дошка, комп’ютер, мультимедійна
дошка.
Хід уроку:
I. Організаційний етап.
II. Мотивація
навчальної діяльності
IIІ. Перевірка домашнього завдання
Скласти рівняння з модулем, які мають
різну кількість розвязків
IV. Актуалізація опорних знань
Завдання 1
Записати числами, використовуючи математичні знаки:
1) Найвища
гора в Україні – гора Говерла має висоту 2
061 м
+2061 м
2)
найбільша глибина Чорного моря – 2 211м
- 2211 м
3) Географічний рівень моря
0 м
4) Найнижча температура повітря в місті Кропивницький - 35
5)
Найвища температура повітря у місті Кропивницький- 38,7°С тепла була зафіксована в1909 та
1929роках
+38,7°С
6)
Температура танення криги
0°С
Завдання 2
(учні спочатку
самостійно виконують у зошиті завдання; на дошці показує розв’язок той учень,
який виконав його першим)
Дайте відповідь на запитання: в якому місті європейської країни стоїть пам'ятник нулю?
Підказку знайдете коли позначите
дані точки на координатній прямій:
П(3),
А(-2), Ш(7), Б(-8), Т(9), Д(-4), У(-6),
Е(5)
Технологія
Асоціативний кущ
Що
ви можте сказати про число нуль?
V.Формування знань.
Завдання з
додаткового підручника
№1006(1,2,5,6)
№1012(усно)
3.
Фізкультхвилинка.Доки ми вчилися, тихенько та швидко
До класу ввійшла синьорита-помилка.
І щоб вона геть пішла без зупинки,
Ми зробимо зараз фізичну хвилинку.
Правильно – руки вгору, неправильно – вперед,
Правильно лічимо, помилкам – кінець!
1) | -8 |= 8 (так)
2) Обернене до
3) )
| 0 |= 0 (так)
4)
5)
6)
№1036,№1023
VI. Підведення
підсумків
Бліц-опитування
1)скільки розв’язків має рівняння |х| = а,якщо:
А) а – додатне число
Б) а – від’ємне число
В) а = 0?
2) Що показує модуль числа?
VI. Домашнє
завдання Опрацювати §23 Виконати №1037*(2,4)
Виконання тесту
https://naurok.com.ua/test/modul-chisla-28093.html
Код доступу 9264281
відкривши посилання
join.naurok.ua
Комментариев нет:
Отправить комментарий